soma22 2009.09.27. 11:56

Itt van az ősz

Lassan egyre kevesebb szép napos időnk lesz már, így tegnap talán egy utolsót még modelleztem. Illetve modelleztünk, ugyanis invitáltam Gyusziékat is, hogy jöjjenek. Tulajdonképpen nélkülük el sem jutottam volna, mivel kocsi nélkül nem tudom elcipelni a cuccokat. A lényeg, hogy az esti megbeszélt borozós filmnézés előtt a madaras tesco irányába vettük utunkat.

Mikor odaértünk egy Sirocco-val próbálgatott egy leányka vezetgetni, ami néha átváltott rallyzásba:)

Nem zavartattuk magunkat, tudtam, hogy a miénk lesz félelmetesebb, így indítottunk:D

Az új gyertya szuperul működött, pár perc után a kormányt is sikerült belőni(nagyjából, az elején még valamit faragni kell), aztán jöhetett a csapatás.

Persze Gyuszinak is átadtam, hamár kijöttek velem, élvezte is, még annyira béna sem volt:D

Sajna a feltételek nem voltak a legideálisabbak, és megtörtént az amitől majdnem minden szervo-saver-el nem rendelkező modellező fél: a sok jelzőtábla, a merülő táv elemek, és a távolság miatt nyélgázon elfordított kerekekkel jelet vesztett a kisautó. Pont a tanuló leányka előtt, aki a kocsi előtt ölelgette a fiúkáját elkezdett önállóan driftelni, csak néha néha közbevágott a padka, amikor jött egy két bukfenc:D

Jól nézett ki, szerencsére a pár nem fogta fel, hogy nem nekik vagizunk, és bajuk sem lett.

MIkor végre leállt a kocsi odamentünk. Elsőre semmi gáz, akkor indítsunk, és gyí tovább, míg a nitró tart.

Ekkor vettem észre, hogy a jobb első kerék külön forog a bal elsőtől, ami esetünkben nem volt jó jel, ugyanis az első hajtás fix. Ekkor derült ki hogy féltengelytörés. Annyira nem vágtam eret, gondoltunk egy nagyot: vegyük ki az első hajtást:)

2 percnél nem tartott tovább, 2 csavart kellett kicsavarni, és már kint is volt a hajtás előről, jöhetett a csapatás.

Elég durva irányíthatatlanság következett:D

Az eddig sem kevés erő mostmár csak hátul szabadult az aszfaltra, így egyből tolta a farát. Pár percig élveztük, aztán jött egy kis "gumifüstölés", majd hívta őket a természet.

Míg bementek a "bótba" addig összepakoltam, és átálltam közelebb a bejárathoz.

 

Az este folytatása borozás, dumálás, tecsős zenehallgatás, Nintendózás, majd Fűrész 2 nézés volt.

Köszi, hogy elviseltetek:D

 

Összességében kurvajól éreztem magam a hétvégén, pénteken Csajosnál kóstoltunk borocskát a szüleivel, akiknek ezúton is köszönöm a pizzát, Csajosnak pedig a társaságot:)

11 komment

Címkék: élet

A bejegyzés trackback címe:

https://soma22.blog.hu/api/trackback/id/tr381410284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bobirobi903 · http://garageblog.net/blog/marczinrobert 2009.09.27. 18:38:29

Az nem lehetett egyszerű.
Jól hangzik a program. :)
Jövő hétvége? ;)
Esetleg egy másik blog olvasása, s közben zene hallgatása is?

garageblog.net/blog/marczinrobert/6814

soma22 2009.09.27. 19:37:02

@Bobirobi903: Olvastam, hallgattam, csak nem tudtam hozzászólni érdemben:)
Mostanában figyelemmel kísérem a garageblogot is.

Nemtudom még mi lesz jövő hétvégén, ugyanis sem kocsim, sem pénzem nincsen:S
Mennék szívesen, de a jelek szerint csak potyautasként leszek ott.

Bobirobi903 · http://garageblog.net/blog/marczinrobert 2009.09.27. 21:45:19

@soma22:
Értem. :(
Valami majd csak lesz addig.
Viszek nektek progit, csak ne felejtsem el addig. :(

csajoska1982 2009.09.28. 13:09:16

Mi van? Milyen talika jövőhéten hétvégén??? Milyen másik blog olvasása zene hallgatás közben? Hol? Mi???? :)

soma22 2009.09.28. 17:11:00

@csajoska1982:
/1: elvileg kirándulás van betervezve autókázással egybekötve.

/2:garageblog

u.i.:a lényeget te is sikeresen leszűrted a blogból

ogy 2009.09.29. 17:42:27

Utána még néztünk egy másik dvd-t is, azért miért nem írod? :)

Makett elég félelmetes volt azért, amikor elszabadult. :( Jövök egy féltengellyel. :)

soma22 2009.09.29. 17:59:35

@ogy:

Jaj tényleg, az egy kellemes leginkább a színészekről szóló művészfilm volt, nagyszerű alakításokkal:)))

Ja, mikor mutattad, hogy nem te basztad olyan faszán keresztbe, akkor én is beparáztam, nehogy kapjanak az idegenek belőle

Bobirobi903 · http://garageblog.net/blog/marczinrobert 2009.09.30. 08:07:29

@soma22:

Asztapicsa!
Voltak idegenek is????
Nálunk csak sárkányok vannak, de csak esténként... :D:D:D:D:D

soma22 2009.09.30. 19:59:26

@Bobirobi903: Sárkányok???Hol????napok óta nem alszom miattuk, ne rémisztgess:D

csajoska1982 2009.10.06. 23:48:25

@Bobirobi903:
Ugye nem dinók, mert a jurassic park óta nagyon félek tőlük! :D
süti beállítások módosítása