soma22 2010.03.23. 23:58

Akárki, akármi

Két fülem van,bár profilból csak az egyik látszik.
Enni szoktam mikor éhes vagyok,este pedig alszom.
A tükörképem magamat tükrözi,de csak ha belenézek!
Levegőt megszokásból veszek.
Legtöbbször nem én vagyok bezárva,hanem az ajtó!
Egyszerre csak egyet nyelek,és kacsintani is csak az egyik szememmel szoktam.
Létrára állva magasabbnak látszom,mint valójában.
Ha írok,akkor általában a betűket használom.
Szeretem a fényt,de csak a sötét után.
Ki nem állhatom amit utálok!
Van jobbos meg balos cipőm is!
Sokszor nem jut eszembe amit elfelejtek.
Ha ketten vagyunk akkor az egyik Én vagyok.
Amikor pálcika embert rajzolok,akkor nem fektetek nagy hangsúlyt a részletekre.
Ha arra gondolsz hogy ez bárki lehet,akkor rosszul gondolod!
Mert akárki lehet...

2 komment

Címkék: idézet

A bejegyzés trackback címe:

https://soma22.blog.hu/api/trackback/id/tr361864065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aricia 2010.04.08. 20:39:57

Hmmm, teccccik ez a bejegyzés! :)
Ui: téllleg örülök, hogy újra callcenteres vagy! :))

soma22 2010.04.09. 00:53:15

@Aricia: örülök mindkettőnek:)

Jó újra itt látni Téged
süti beállítások módosítása