Azt hiszem végérvényesen elegem lett az ingyenes tárhelyszolgáltatókból. Sajnos igaz az, hogy ami ingyen van az annyit is ér.

 

Ha esetleg majd valakit érdekelnek a régebbi bejegyzéseim(kb 2006-tól kezdtem el blogolni), az a soma22.cjb.hu címen megtalálja.

 

Mostantól viszont itt megy tovább az efajta "művészkedésem":)

A bejegyzés trackback címe:

https://soma22.blog.hu/api/trackback/id/tr661193809

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Tárhelyszolgáltatók feketelistája 2010.02.07. 16:27:40

Itt lenne az ideje létrehozni. Néztem a guglit, nincs ilyen. Csak kisebb forgalmú fórumokat találtam, ahol egy-egy póruljárt webmester vagy honlaptulaj adta ki a mérgét, közöttük olyan "szolgáltatók" miatt, akikkel nekünk is voltak különös ka...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sysfox 2009.06.22. 16:38:06

Sok sikert hozzá! Nekem a cjb már hónapok óta nem jött be. Legalább kijavítottam a saját blogomon a linket, most már ide mutat.
süti beállítások módosítása