soma22 2009.08.28. 18:20

Egy korszak vége

Földönfutó lettem. Megváltam attól a dologtól, ami ezalatt a több mint egy év alatt nagyon a szívemhez nőtt...Eladtam a Mitsut:(

Muszáj volt meglépni ezt a lépést, de nehéz volt. Szerettem, sok dolgot átéltünk együtt, soha nem volt semmi baja, mindenhova elvitt.

 

Vegyesek az érzelmeim, mert megkönnyebbülés picit a plusz kiadások miatt, de rettenetesen hiányzik. Egy idézet, mit is érzek:

 

"Amig vezethetünk, nem érdekel, hogy van-e barátnőnk vagy hogy bejuthatunk-e egy jó főiskolára. Egyáltalán nemérdekel minket, hogy a társadalom hogyan tekint ránk. Az egyetlen dolog, amitől félünk, hogy soha többé nem vezethetünk!"

 

Ez pedig talán a jövőt vetíti előre, legalábbis remélem:


"A turbó jó dolog: több levegőt nyom a motorba, amihez lehet több üzemanyagot fecskendezni, a gumik csikorognak, a vezető melle dagad, a bugyik nedvesednek, és mindenki boldog"

6 komment

Címkék: élet

A bejegyzés trackback címe:

https://soma22.blog.hu/api/trackback/id/tr821344676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ogy 2009.08.28. 18:27:52

Tényleg jó autó volt és kár érte.
Remélhetőleg ez az első lépés volt a jobb út felé. :):):)

csajoska1982 2009.08.29. 01:02:34

Gondolj arra, hogy most már csak jobb lesz!!!

Remélem a következő be fog engedni, és nem szívózik velem! :D Olyat vegyél majd, ami engem is szeretni fog! :D
Amúgy én szerettem a Mitsut, de hát nem viszonozta...:(

soma22 2009.08.29. 01:13:43

@csajoska1982: igyekszem mindenki igényeinek megfelelni:)
Mitsu meg Veled szívózott a legkevesebbet:)

KG126 · http://kg.garageblog.net/ 2009.09.01. 11:19:18

@soma22:
Lehet, hogy a Mitsu lány volt, mert engem mindig beengedett. :)

Sok sikert a számodra jobb autó vásárlásához, és legyen a Mitsunál is kevesebb gondod vele!

soma22 2009.09.01. 13:06:38

@KG126: hát nincs kizárva,mert velem sem szívózott sosem:)remélem összejön a 2 kocsi,amiböl az egyik polski lesz,mellette egy japán döggel:)

csajoska1982 2009.09.02. 21:41:37

soma22:

Szurkolunk Somi!!!
süti beállítások módosítása